Psykisk förbättring?


Jag har precis insett att jag inte bloggat på 3 dagar. Låter ju supertöntigt men jag har en förmåga att skriva ganska ofta. Men jag har helt glömt bort den totalt i 3 dagar nu. Undrar om det är en psykisk förbättring eller bara ett tecken på att jag börjar bli tankspridd o haft ovanligt mkt att göra?
Jag vet inte riktigt..

Jag har i vilket fall insett att min kärlek till skor består, om än inte i samma grad som tidigare..kanske.
Jag provade igår mina seglarskor som jag av en difushändelse, lyckades förstöra under sommarens roligaste natt. Den som var trasig tog jag mig i kragen o lämnade in på lagning i måndags, den andra provade jag igår o det finns nog inga skönare skor. Så nu väntar jag på lite värme, sol o sedan nya äventyr med mina superdojs.

Jag o S har satt upp ganska klara mål för vår teoridel i uppdrag "ta körkort". Känns bra. Jobbigt att vi har rätt mkt nästa vecka bara.. Men, blir bra sen förhoppningsvis så. :)
Vi skulle dessutom vara duktiga att gå till bilden men Artes var stängt så... vi fick gå hem/stationen.


image166
Kommer bli hur bra som helst, vi får hoppas på att det går snabbt o smärtfritt ;)


Ikväll ska jag somna tidigt... Om det går, vilket jag troligtvis hittar på en bra ursäkt till imorgon varför det inte var så.


"- Som ni vet är ju ingenting gratis...förutom sex då kanske..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback