Tidsmaskin

Tänk om man hade en tidsmaskin. Så att man kunde spola tiden fram o tillbaka. Återuppleva saker i det gågna och spola förbi jobbiga saker som väntar. Visst vore det säkert inte lika roligt om man spolade tillbaka allt för ofta och man kanske skulle spola förbi vissa saker som man egentligen skulle lärt sig något av eller hade felbedömt. Men... skulle ändå vara hur bra som helst.

Om jag hade haft en tidsmaskin nu hade jag använt den. De kommande två veckorna är inget jag ser fram emot, jag tror inte jag ser fram emot någonting förrän i slutet av april nu så jag hoppas tiden går fort och att proven blir nådiga. Mässan om två veckor ger mig ångest också..


När jag ändå sitter o är smygpessimistisk kan jag passa på att gnälla över att Å-tangenten på min dator är helt cp. Antingen kommer det ingen bokstav alls eller så kommer det två stycken å:n på rad. Hur fixar man tangentbordet på en laptop? Känns inte som ett enkelt ingrepp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback