Vååår

Vädret gör sån otrooolig inverkan. Jag är hur glad som helst trots att jag genomlider sjukt intensiva veckor just nu.
Idag är jag dock lite lättad för att de värsta för den här veckan är över. Ett prov igår, redovisning, prov + körkortsteori idag. Men jag lever. O jag njuter av vädret. Helt underbart är det :D

Svenskan idag flyttades till bryggan, det är dom här dagarna jag älskar att gå på just den skolan jag går på o inte S-näs andra.. :P Helt ok studiemiljö måste jag säga.

V???


Kvällen ska jag tillåta mig själv att bara chilla o ta det lugnt. Fotbollen börjar vilken minut som helst, så efter disken är avklarad så jag sätta mig i soffan med en jätteskål glass o kolasås. Har moffat hur mkt som helst idag. Måste pallra mig ut i spåret snart. Men, om jag ska hinna klart med disken innan Kim (förhoppningsvis) blir inbytt istället för Svensson ska jag nog börja nu..



Kärlek till våren, bryggan o tjejerna.
 Det finns inga jag hellre driver dåliga skämt för långt med än er

Kommentarer
Postat av: Anna

Och Kim blev ju inbytt ;) hehe. Tänkte faktiskt på dig då! Undrar varför? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback