When it's nothing left to burn, you have to set your self on fire

Stressade hungrig ner till sam-lektionen imorse. Fick några papper vi skulle göra. Läraren var borta. Nästa lektion 3,5 timmar senare. Fördrev den med allmänt segt omkring lullning o gick även och fixade linnen inför mässan på torsdag.

Otrolig seg O&L lektion, Eu:n gick bättre än jag trodde o sen vandrade jag hemmåt mer vårkänslor. Riktigt skönt ,hoppas den är här för att stanna :) Ingen snö alls kvar på gräsmattan utanför, torra gator o solen tittade fram lite idag. Så underbart :)


Tackar för samtalet med min favoritgranne nr.1. Fick mig på lite andra tankar tror jag. Får se hur det går.

Jag o J hade otroligt roligt idag åt S & trappor. Förgyllde eftermiddagen lite efter O&L.
Ikväll har vi många lösa planer, vet inte alls vad som händer.. Kanske chansar på att åka till S-tälje.. Känns lite riskabelt dock, S-näs känns litet o... de lär väl sluta med en film i min soffa.. We'll see...




"-Men vi var inte bara i trappen..! ....Vi var i badrummet & köket också!"

The botten is nådd - Timbuktu

Men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
vilket ämne det jag har en brist av
varför går jag alltid över gränsen
min hjärna den står där brevid när det händer
jag måste ringa runt och be om förlåt
känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går
tacka fan för mina polare har tålamod med mig
hade jag vart dom hade jag knappt tåla att se mig
min kyl den är tom, mina pengar är slut
alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback