When you try your best but you don't succeed

image159
Har suttit typ hela kvällen med matten. Kom hem väldigt sent o innan jag hade käkat var klockan 19. Så egentligen är det väl inte överdrivet länge jag suttit men, att allting går emot mig gör det inte roligare.

Jag försöker verkligen, men ingenting går in o just nu känns provet imorgon efter lunch som att jag bär ett stort fartyg lastat med betong.. Ska bli så skönt när det är över.. Tror dock att jag faktiskt är riktigt illa ute.. O omprov är inget jag eftersträvar.. Så... imorgon offras sovmorgonen för att plugga tillsammans med min begåvade vän mattesnillet.

Träffade en mkt märklig kille på solariet idag. Blev nästan (eller det blev jag...) rädd.. Inte spec mkt brunare men ska sola med Jenn o Sara imorgon... Efter en bedrövlig bokdiskussion..

En otroligt positiv dag från min sida idag känner jag...

O en tjej hittade en larv i Vasas sallad idag... Eew... Precis efter min andra portion från samma disk.. :(

Håller alla mina två tummar imorgon för att provet ska hålla.. vill inte inte göra omprov :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

och du är mitt mattesnille <3

2007-03-07 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback