Back from Berlin

Jag har kommit hem från den roligaste veckan hittills i mitt liv. Många andra veckor har varit väldigt roliga dom också, men det här slår allt hittills.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för att få med allt, men över 100 pers, tillsammans på ett hotell, stark gemenskap och billig alkohol får säga det mesta.

image196
 Alla 05'or

Vi sprang hem varje kväll, kom försent vissa gånger, bröt utegångsförbud, bjöd lärarna på champagne sista kvällen, fick upp Lundgren på bordet, spelade sönder Carola o Boten Anna (som nu spridit sig till Tyskland), drack champagne i vippen på Hard Rock Café, dansade på en klubb belägen på 12e våningen mitt inne i city sista kvällen, kom bakis till muséer flera gånger, blev avslängda av tunnelbanan för att vi sjöng för högt... osv osv..

Var helt underbart och aldrig har det väl känts bättre o mer passande att sjunga "Thomassången".
 Resorna gör Europa oslagbart.. Något sjukt roligt var sista kvällen efter buffé o slasakurs då nästan alla 100 bestämmer sig för att åka till Potsdamerplatz och beger sig till U-bahn, glada och sjungandes. Kicki träffade där en tysk som frågade om vi var från Sverige. Ryktet gick tydligen att det var 100 svenskar i stan som hade "lite roligt".
Det säger en del tror jag.

Håller på o att dela bilder med folk nu, lägger säkerligen upp flera eftersom.



"Bättre att kissa i sängen än att kissa på en neger"

Kommentarer
Postat av: Anna

Gu va kul de låter!!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback