Can't say I'm sorry

Mellan intensiv studerande av organisationstyper o vad som behövs i ett företag m.m. har jag hunnit fundera över de gångna dagarna.

Slutsatserna av detta funderande är:

 - Jag borde lyssna på Jenn oftare när jag druckit
 - Jag borde lyssna till min inre känsla mer än att vara impulsiv
 - Jag borde balansera "prata för mkt/prata för lite" till rätt tillfällen, senaste tiden har det blivit tvärtom
 - Jag borde sluta analysera och bry mig, känns bättre nu än förut. Om jag bara sluppit måla upp en bild av något jag inte anser mig vara

Nu tänker jag lägga den här helgen bakom mig. Nästa helg känns de förhoppningsvis bättre. Då tänker jag fira att företaget (förhoppnigsvis) inte finns mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback