Dödstrött

Jag är helt fullkomligt slut. Har ingenting att plugga ikväll iallafall, vilket känns skönt. Borde egentligen plugga matte men de får offras en dag i helgen till det. Behöver vila upp mig lite idag.

Lägenheten behöver städas dessutom. Dock har det gått så långt att jag inte vet var jag ska börja. Att jag känner mig lika livlös som ett lik är ingen fördel heller. Men får göra de bästa av situationen...


Har haft både sista engelskalektionen (sista lektionen med Kjell överhuvudtaget, kändes lite skumt..) och sista Inteklektionen idag. Ändå är det 2 veckor kvar. Jag älskar alla friluftsdagar, ledigheter m.m. som kommer framöver. 
Hoppas inga otrevligheter dyker upp på geografin el samhällen imorgon. Isåfall är vi klara för i år efter matten o svenskan nästa vecka. Vore underbart.

Blir antingen shopping i E-tuna o chillkväll imorgon, eller en sväng till Sthlm för utgång. Har inte bestämt mig vad dock, ska snacka ihop mig med resten ikväll. 

Hade körlektion idag också, gick ganska bra. Är inte van att köra bensinbil, eller deras bil överhuvudtaget.. så blev väl lite för höga växlar  ibland... annars så ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback