Don't let the world let you down

Berlin var ett välbehövt break. Nu är det tillbaka till verkligheten. Tyvärr.
Jag vet egentligen inte hur det ska gå till att fixa de närmaste veckorna. Får se ljuset bortom de 3 kvar varande. Se de 5 dagarna av ledighet innan jobbet börjar.

Fick mitt lönebesked idag iallafall, kändes bra.

Fotboll på lötgärdet idag, mkt roligare än jag förväntat mig, trots Saras diss av min teknik under "klockan" och diverse kommentarer som kunde missuppfattas. "Mellan Malins ben pågår spel" (what?)..

Även kollat på en kameror idag, måste lägga upp nån typ av budget för att se hur jag ska göra. När jag hinner. Kvällen ska nämligen ägnas åt svenska o körkortsteori o första hand. Vad jag vill att de ska bli juni..



"- Vad ville du göra om?
- Dig!
- Men... du skulle ju inte säga nått!"



Juni, juli, augusti, allt blir lite lättare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback