En lördag

Vi kom ut allihopa igår, helt otroligt. Jag hade koll på väskan, alla leg med dit, alla leg med hem. Vi lyckades till och med hålla ordning på mobiler, nycklar, bankkort o pengar. Vilket om man ser till förra veckans allmänna bortappande av saker är något av ett omöjligt uppdrag.

Hade god tid på oss, vilket var skönt, tjejerna körde en runda vattenfall utan mig vilket resulterade i att vi kom i diverse skick när vi skulle in sen.




Väl där inne var det en mkt blandad kväll. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi missade skjutsen till Björsund och blev kvar, slutade med att jag o Sara kom hem 8.30 imorse.

När vi sedan vaknade runt 13 gick vi ner o köpte sallad/salami+brie ciabatta på Prinsen o satte oss på en filt nere i parken vid hamnen. Sjukt mysigt. Satt o snackade igenom gårdagen o kommande helger.

Nu ska jag försöka göra mig själv levande igen. Kanske även försöka sitta åtminstone en timme med lite logaritmer och dylikt. Ett prov o en inlämning kvar. Den här helgen finns det också något att fira.. ;)


"Det går i slowmotion.."


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag älskar oss och freestyle ;) vill bara ha mer (8) fett bra att vi för en gångsskull kom ut tillsammans, nu blir det tresexti i helgen och förhoppningsvis har vi med oss allting då också ;)
Ich liebe dich <3

2007-05-28 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback