Europakampen

Nyss hemkommen från en dag på IP, riktigt trevligt trots vädret faktiskt.
Klassen skötte sig helt ok, Pontus o Sofie knäckte båda två på 100 meter så de blev en dubbelseger för oss där. Kicki slänge iväg spjutet 22 meter vilket var lysande även det.

Jag var lite smått efterbliven vid höjdhoppet men trots detta tog jag mig över 120, inte jättebra medtanke på att vinnaren i damernas tog 135 o killarna tog 170. Men men.

Jag har precis kollat några sista minuten resor o insett att de är så Sjuukt billigt just nu. Så om någon vill åka med mig tvekar jag inte en sekund på att få halsfluss nästa vecka o dra till varmare breddgrader en vecka innan skolan slutar. Nån som nappar?

"- Fatta Kajsa.. hon hoppar ju typ.. så häär högt..
- Kajsa?
- Jaa..Bergqvist?
- Vilken klass går hon i?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback