Flopp

Gårdagskvällen blev en total fet flopp. Vet inte i vilken ände jag ska börja men ett sumpat leg, snudd på sumpade lägenhetsnycklar och 500:- på vift fram till imorse. Dessutom fick vi lägga pengar på en taxi hem utan att ens ha kommit in på krogen.

Jag är dessutom mindre populär hos mina grannar än nånsin, spillde rödvin på mitt nyinköpta linne (nån annan lyckades spilla på mitt vita soffa o matta...) och dryga samtal och youtubefilmer till 4.30 (no offence).

För lite sömn och ingenting blev som det skulle. Det är nog inte meningen att vi ska ut tillsammans i Sverige.. Det går emot oss iallafall. Får väl hoppas på nästa helg el nått. Kanske blir både fre/lörd isåfall. För att fira att ytterligare en cp-vecka är över.

Nu ska vi ner på stan o käka nånting. Ibland undrar jag varför jag bor så långt bort ifrån maten....
Stockholm ikväll för att kompensera också. Hoppas det blir bättre.




Mr F är hängd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback