Full av överraskningar

Jag slutar aldrig förvåna mig själv.  En rätt skum dag har detta varit. Jag har genomlidigt terminens sista matteprov. Gick inte överdrivet bra. Fick dock en ny uppgift i samhällen. Vilket gjorde de flesta rätt pissed off.

Jag hade ingen aning om att jag var så dålig på att köra bil, just nu känns körkortet långt borta o jag kommer nog få boka några fler körlektioner än jag tänkt mig.

Åkte till Mariefred på bildlektionen o kollade på en utsällning på grafikens hus, jag o Ojeda skulle hem med den första bussen men blev bortlurade av Sara o fick åka över läggesta/åker istället.

Handlat massa frukt, skrivit samhälle o tänkte nu ev laga middag. Är inte spec hungrig dock men tagit fram mat ur frysen så jag borde väl. Otroligt skönt med en slapp kväll. Imorgon kan ja dessutom ta sovmorgon, behöver bara gå till IP, idrottskläder spart dessutom tid.

Något annat som överraskar mig är den totala bristen på saker jag verkligen längtar efter. O nej, jag vet inte vad för mönster som skapades i lördags. Jag hoppas dock verkligen att det är tillfälligt.
Hoppas på vädret till helgen, blir en förhoppningsvis väldigt soft fredag isåfall :) Chillin' grillin'

Så, jag ska chilla ikväll.. Så skönt :)

"- jag ska bara gå o hämta mer mat..
- ska du ha mer?!
...
- han sa att jag såg ut som 22!
- men du ser ju gammal ut!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback