Ibland är jag bra :)

Ibland är jag bra. Idag är en sån dag. Jag klarade Org-provet imorse med största sannolikhet (konstigt vore det annars) och efter att mått illa hela dagen så klarade jag sedan teoriprovet! :)

Sån lättnad. Gick förbi på körskolan direkt så att ja inte tappar bort pappret (som vissa andra... ;) ) och fick då en otorligt sexig tröja av Maggan. "Vi vill ju visa att vi tycker att ni är duktiga" var hennes kommentar. haha.




Jag har även hunnit med att käka en mkt god kycklingsallad på Prinsen idag, insett att ja aldrig kommer bli ett fan av Eskilstuna ( o framförallt inte lära mig hitta där...) o sympatiköpt biljetter för 200:- till på lördag. vet inte vad jag ger mig in på med det får jag nog reda på inom en snar framtid.


Det tråkiga nu är att jag fortfarande har massor att göra. Dock har jag nog gjort terminens sista prov om lite drygt en vecka, även om de är 3 kvar att avklara till dess känns de mkt bra. Snart sommarlov.

O jag fick reda på idag att ja kan stanna här längre, känns ännu bättre, behöver inte börja jobba/gå intro förrän 18e:D


Det går bra nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback