Just my luck

Jag o Sara var ganska duktiga idag, pluggade faktiskt lite när vi satt på biblioteket med intek, dock är jag så skoltrött nu att jag inte vet vad jag ska göra men. Misstänker att det bara är att hålla ut.


Fick brev från OK idag, mitt schema bla. jag bad en bön att jag inte skulle jobba sista helgen i juli men. Varför inte tänkte tydligen chefen, jag är uppsatt på sämsta tänkbara tider ons-söndag. Veckan innan är jag dock ledig 6 dagar i rad. Varför i hela friden kunde inte det vara en vecka senare?

Jag måste ringa henne imorgon o be om ledigt tors-lörd iallafall. Jag vet inte vad jag gör annars. Jag står inte på en bensinmack i Mörsil den helgen. Det gör jag bara inte...


Hittade iallafall en jacka idag som jag ska köpa imorgon. Finally. Hade helst velat ha en beige men när man hittar en som inte är för kort i armarna är det bara att slå till innan den försvinner. Så nu är den undanhängd i tryggt förvar tills imorgon.


Ikväll ska jag råplugga igen. VIlken fin rutin jag börjar få på det här..


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback