Klick klick

Man kan få tag på så otroligt mkt inom några sekunder på internet. Det är alltså enligt mig en mkt bra påfund. Dock är det nästan farligt hur lätt det är att hitta fina skor. Speciellt då jag precis blivit medveten om att jag fått in lite extra pengar på kontot (som ska gå till körkortet...).

Även om det är med en smula ångest för att pengarna går lite för fort. Så är jag himla glad över att jag trots allt beställde
dessa skor. Har faktiskt tittat efter ett par liknande i över ett år, o mina andra "hela" (icke öppna) skor har precis slitits sönder.. O dom var billiga. Så jag anser det som ett mkt bra köp. Hoppas att dom passar också.




You don't really love me
You just keep me hangning on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback