Logaritmer

Jag har tappat alls lust o glädje jag någonsin känt för matte. För faktum är att jag tyckte att det var ganska roligt förut. Fram till i höstas ungefär.

Just nu är det verkligen slutspurt på hela skolan. Helt sjukt att vi slutar nästa fredag, inte många vanliga skoldagar kvar. Jag hoppas verkligen att jag klarar provet imorgon annars blir det omprov för mig, vilket jag inte är peppad alls för.

Borde dessutom beställa biljetter upp, vill inte alls o ska försöka vara här så länge jag kan. Trots att vissa tycker att jag borde komma hem till fredagen den 15e. Vi får se, troligtvis inte.

Nu borde jag återgå till logaritmlagar & exponentiella ekvationer. Det är nästan skrattretande vilka tal jag sitter o räknar ut. O hur bra vissa KF:are kan det trots att de måste vara ett bra tag sen de gick igenom det.

Vissa har lättare för matte 'än andra helt enkelt...men, "de är nollorna som räknas"


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback