Slutspurt

Det känns ganska bra nu. Jag skrev provet imorse utan hjälp från de i a-klassen hade det nog inte gått så bra som det gick. Jag blir förvånad om ja inte blir godkänd, även om ja inte satsade på ett lågt betyg (snarare väldigt tvärtom) så orkar ja inte mer nu o är glad om jag slipper göra om provet.

Jag o Sarch gick o fikade efter skolan, fick sluta tidigt på svenskan o hade två timmar att fördriva innan vi skulle lämna den nya dörren på orienteringstugan så det fick bli tid på Prinsen för att diskutera varför vi blir iriiterade på varandra under speciella omständigheter, ofta sena helgkvällar.

Mkt trevlig fika i solen, skönt med bättre väder nu, haft shorts hela dagen idag. Hade inte tyckt att det varit för varmt med längre byxor iof, men. Grejen räknas.. ;)


Ikväll är de massa bra på tv. Riktigt att på min hyresvärd som plockar bort kanaler ur "sortimentet". Jag missar fotbollen ikväll, men får åandrasidan se massa bra på 3an. Så jag borde börja med de jag ska göra till företaget nu. Är verkligen slutspurt. Nedläggningen är nära, på fredag finns det förhoppningsvis inte mera. Innan dess ska dock årsredovisning o en rapport över företagsåret göras, samt hållas bolagsstämma.

Så de är lika bra att börja på en gång. Bara ett prov o en inlämning kvar efter det här, sen har jag sommarlov! :)



Your ex-lover is dead - Star
I'm not sorry there's nothing to save

Kommentarer
Postat av: Linda :)

måste bara säga att det var väldigt vänligt av dig att påpeka att det inte hade vart för varmt med långbyxor.. ;D

2007-05-24 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback