Spontan shopping

Idag hade vi en lektion. Eller inte ens lektion, utan en 45 min lång föreläsning om utbytesstudenter o hur det är. Lät jättebra och var jätteintressant fram till ungefär halva föredraget gått o gubben säger att de går bra att söka om man är född mellan 90-92. Kändes rätt bortkastat att alla vi var där då 2/3 av typ 100 i Djäkne var för gamla.

Hade körlektion sen, gick bättre idag än de andra gångerna så de kändes väl rätt bra. Fick ingen lunch sen, tjejerna skulle gå börja äta medan jag körde o eftersom att skolan avbeställt vår lunch var dom de sista från Europa som fick mat. Vilket betydde att jag fick åka till E-tuna p tom mage för att sedan köpa en sallad med grillad kyckling på Subways.

Blev lite shopping trots att vi inte var där överdrivet länge. Vet inte om det är bra egentligen, har gjort av med för mkt pengar på sista tiden men jag gillar att vara spontan o skyller ifrån mig med att säga att jag får passa på då jag kommer få tillbringa flera månader i skogen i sommar så. Bäst att passa på. Tänkte köpa en väska men förståndet sa ifrån, trots att det var väldigt fin. Blev en klocka, klänning, smink o underkläder istället.

Kvällen ska ägnas åt att skriva klart min svenska uppgift, de sista för den här terminen att lämna in, otroligt skönt. Efter redovisningen imorgon ska jag bara dubbelchecka att jag har bilderna ja ska lämna in färdiga sen är jag klar.

Imorgon är det redan fredag, känns grymt bra då början av veckan gick otroligt segt. Blir utgång med tjejerna, förhoppningsvis blir vi 4.  

 Imorgon får jag hämta ut mina skor förhoppningsvis! :)
 

"- Tåg mot Kolbäck, Sala o Västerås står nu inne på spår 3
- Jahaa, o vem faan bryr sig?"
 





"Soco Amaretto Lime - Brand new"
- We're gonna stay 18 forever,  so we can stay like this forever
And we'll never miss a party, because we keep them going constantly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback