Upp på tå

Nationella prov i engelska imorse. Gick åt helskotta. Tacksam över Sarch under snacket efteråt ;) Tur att vi har varandra ;)
 
Efter provet hade vi vår sedvanliga håltimme. Längre än vanligt idag dock. Så mellan 11-14.25 fördrev vi tiden på bl.a. banken, vasa, omkringvandrandes o tillslut sittandes på artestrappen tills bilden började.
Jenn åkte hem eftersom att hon inte mådde bra :(

Vi han göra mkt på lunchen. Jag har dessutom stört mig mer än någonsin på en människa idag o börjar förstå vad folk menar. I övrigt är helgens planer igång. Vi diskuterar ons & fredag el bara fredag. Var o hur vi ska hem. Livet blev visst inte så mkt lättare.. :P

Dessutom sitter ja o panikar över min svenska som ja totalt kört fast på. Har skrivit över en sida men inte fått fram någonting de ber om i ujppgiften, o jag vet inte hur långt det får vara heller. Så de känns skit. Trafikskolan idag gick inte heller bra. Får inte glömma böckerna till proven imorgon..






image197



Om jag klarar de kommande veckorna utan en sammanbrott av stress är jag stolt över mig själv.'

Ge mig sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ger dig sommarlov den 8 juni, då behöver du inte göra något annat än att festa på kvällarna och vila ut på dagarna nere vid vattnet i mysiga strängnäs! <3

2007-05-16 @ 23:11:17
Postat av: Jennifer

Va var det för snacvk jag missade?! :O nått jag borde veta? :O;)

2007-05-17 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback