Ännu en helg

Ännu en helg har passerat, går alltid lika fort. Var kändisfest i fredags, riktigt roligt! Jag, Tany & Jenn var Incredibles. Sarch dök upp som självaste Barbie ;)

Vi kraschade här, vaknade till en galen röra av disk, tomburkar o vinboxar. Städningen var inte jättelockande.
Kvällen igår blev seg till en början, ingen kunde riktigt bestämma sig vad vi ville/kunde göra men de slutade med att jag, Sebbe & Rebecka hamnade på BK, Sara glömde sitt leg (igeeen), Niklas var nykter o Jenn missade sista tåget. Ibland går det bra. Men vi lyckades roa oss riktigt bra. 

Min telefon har ringt hela förmiddagen. Jag gav upp efter 14 då chefen ringde. Backup för imorgon. Ska snart bege mig till jobbet igen. Hade velat vara hemma o tittat på tv ikväll. Men men, om dessa dagar innebär lika lön som jag fick i fredags varje månad kör jag gärna på ett tag till. Inte mig emot.

Over and out!

  

F.v: Jag o Jenn som Incredibles, väl inne på BK mötte vi Aristocats, städningen dagen efter var mindre rolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback