Gone

När jag haft pengar, stora planer för helgen o saker planerat har jag inte orkat plugga, tänkt att de säkert beror på att ja har roligare saker att tänka på.

Just nu är jag råpank, har ingenting alls planerat för helgen o massor att göra i skolan. Trodde den här veckan skulle bli vändningen för min otroligt obefintliga studiesituation det här året. Men icke.


Jag är så grymt omotiverad så det finns inte. Åter en kväll där jag bara suttit o tittat på böckerna, suckat o fortsatt hitta något bättre på datorn att fördriva tiden med.
Kommer nog inte gå så bra på provet imorgon heller.. Vore nog kanske bra om mitt internet skulle pajja en vecka eller något...


Nu ska jag väl försöka plugga buddhismen... Fuckface...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback