Vit?

Det ser ut som att detta blir min första vita helg på mkt, mkt länge. Skulle gått på Walles ikväll, har tillomed biljett som nu försöker hitta en ny ägare, men då ringde min chef.  Jag var inte pepp för ikväll egentligen sen innan, känner mig totalt slutkörd o inte alls på partyhumör. Därför känns jobbet som en godtaglig ursäkt att stanna hemma.  Om jag får ett ryck då jag kommer hem är klockan ändå inte för mkt för att göra sig iordning och gå ner.

Så nu börjar jag jobba om 2 timmar, tills dess ska jag städa upp här. Egentligen ingen mening eftersom att det troligtvis kommer se ut som ett bombnedslag när jag kommer tillbaka iallafall. Men lite ska åtgärdas.

Om ja hinner ska ja sova en halvtimme. Men de får bli i slutet isåfall... Nu till nyttogörandet!


(Update 30 min senare.. : Jag måste ha världens sämsta självdiciplin. Det räcker med att "Love is gone" kommer på skaplig volym på högtalarna och jag starkt börjar överväga om jag kanske ska pallra mig ner mot stan efter jobbet. Den låten tillsammans med "Stronger" & "Om o om igen" är nog det enda som skulle kunna hindra mig från en tidig kväll ikväll. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback