Workin nine to five

Har varit en otroligt seg dag på jobbet. Började må illa o bli yr efter en timme o satt p personalrummet till o från i säkert närmare 3 timmar. Brist på personal gjorde att jag fick bita ihop. Gick bra till sist. Sista timmarna mådde jag mkt bättre.

Otroligt segt iallafall, fast ja hade hellre varit kvar där hela kvällen än att ägna kvällen till studier som det nu blir istället. Ska försöka komma nåntsans med min uppsats som jag ännu inte börjat på. Vet inte ens vad jag ska skriva om. Måste lämna in minst på VG-nivå onsdag morgon. Matteprov på tisdag & nationella svenska 4 timmar innan matten. Great.


Så de känns som att jag borde börja göra nån nytta. Helgen har i övrigt bestått av 85 % jobb. Han med en utgång i fredags trots att jag först bestämde mig att stanna hemma efter jobbet, men flirtade till mig en biljett gratis på jobbet så då kunde jag inte stanna hemma. Hade riktigt kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback