Besök i helgen?

Jag vill verkligen fixa så att vi åker upp till Sarchs stuga på lovet, vore grymt, o jag tror ja kläckte en rätt bra plan för det idag. Återstår att se!


En glad överraskning idag var att Linda o Jonna har planer att ev komma neråt i helgen, vore hur grymt som helst!
Suger dock att jag jobbar lördagkväll men de får lösas, kvällen har ju knappt börjar 22,30 ;) Så nu hoppas jag på Linda, Jonna, SAS, o allt annat som spelar in i beslutsprocessen, vi vill ha ert sällskap på lördag tjejer!

Sen klockan 15 idag har jag försökt skriva min engelska. Det går åt skogen. Jag har fortfarande inte börjat. De kanske är dags. Den ska vara inne imorgon. 2 veckor efter egentlig deadline. Jag skjuter upp saker förlänge.
O ibland gillar ja inte din moral Jenn, idag är en sån dag...


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback