Ett seriöst försök?

Jag har matteprov på fredag. Tackolov behövde inte svenskan vara inne förrän på söndag, så nu är min oplanerade helg räddad! Weey...

Jag har hitills i år varit väldigt oseriös med mitt pluggande, dags att få nån ordning på det. Att lägga in superstöten till 50 sidor deriveringsregler, derivator, förändringshastigheter etc.  känns dock lite överambitiöst.
Känns hopplöst att ens försöka klara provet, men jag ska försöka. Jag ska innerligt försöka lite iallafall.
Tråkigt att lägenheten är superstökig o inte har plats någonstans för studerande (bortförklaring nr 1), jag ska på personalmöte senare ikväll också, där försvinner några timmar (bortförklaring nr 2) och Sara den tönten är snabbare än mig på svenskan så vi han inte plugga tillsammans, får ringa henne istället. Vi ska inte alls komma in på andra saker. Tex hår, päls, kinky relaterade saker, päron eller andra trevliga ämnen vi lätt kan koppla till förändringshastigheter annars.


Men nu ska jag försöka slita mig från datorn o bunkra upp med frukt o annat jag o Sixten åkte förbi Ica o handlade påvägen hem (bortförklaring nr 3) innan jag måste åka till jobbet..

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback