Flykt till skogarna?

Är tre hårda dagar jag lämnar bakom mig, igår var jag superman som han med tåget till Tuna efter jobbet på rekordtid   , jag var hur snabb som helst. Dock fortfarande bakis sen i torsdags, otroligt seg men hade roligt ändå.
Dock börjar det kännas som jag fått nog av den stan på ett tag. Gillar våra kort extremt dock, blir lite billigare så :)

Just nu känner jag dock att jag bara vill fly, en helg uppe i skogarna skulle inte sitta fel alls. Om det skulle bli akutellt, antingen att meine parents får fixa biljetter med någon typ av färdmedel el sponsra mig med bensinpengar, måste jag byta bort min söndag nästa vecka. Men det gör jag mer än gärna då.

Vill ligga i en soffa i skogen, slippa tänka på hur jag ser ut, långt bort från civilisationen o bara ta det lugnt. Var ett tag sen. Låt mig återhämta mig några dagar, sen är jag på banan igen!


Nu ska jag försöka läsa de sista 100 sidorna i min svenska bok o sedan slänga ihop en analys av den på minst 3 sidor. Känns som jag har det jag gör idag... Imorgon börjar ett steg närmare godkänt i grammatikkursen, som jag har längtat!


"Jag är ex-flickvänner och fulshots!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback