Galet

De senaste dygnet har varit galet. I alla olika riktningar. Jag är så extremt trött just nu, o hade fram till för 10 minuter sen sett fram emot min första lugna hemmakväll på väldigt länge. Nattens brist på sömn har satt sina spår, är sjukligt trött.

Dock så ringde Helene precis, frågade om vi var på utgång jag började fundera lite o insåg att en kväll, något lugnare än gårdagens, mkt väl skulle kunna vara trevligt. Så nu ska vi ut. Igen. Dock stannar vi i Snäs ikväll, o jag tänker kedja fast en av nycklarna i jackan... Har fortfarande inte fått tillbaka värmen sen inatt/imorse...

Men men, nu ska jag gå o lägga mig en stund för att ladda batterierna, sen är det bara börja ladda om igen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback