Igår

En stressig dag igår, först var jag o Jenn nere på stan o kollade på marknaden o fikade. Blev jobb sen, rush hem och mer speedad fixning än nånsin. Sen in på BK.

Var en kul kväll, träffade mkt folk jag kände, men blev väl lite för många tequila. Åter igen avslutades kvällen på citygrillen där jag gled förbi kön på en räkmacka. Såg kvällens roligaste march efter ett stopp utanför ett skyltfönster, aldrig har jag skrattat så mkt åt en kille i pumps. Jag har nog aldrig sett någon springa i pumps på det sättet överhuvudtaget.

Blev tillökning i lägenheten på vägen hem. Slocknade rätt fort. Bakis imorse, började jobba 13. Otroligt seg dag på jobbet. Insåg idag efter en titt i tidboken att jag jobbat 10 av 14 dagar hittills den här månaden.

Nu ska jag njuta av kvällen, ska ta det hur lugnt som helst o somna tidigt. Underbart!

"- Men du o jag var ju mkt med varandra?
- Nej de var vi inte..typ ingenting
- Nähänä...Det trodde jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback