Le travaille

Jag hoppas på en fet lön lagom till julhandlingen i slutet av november. Det måste jag få. Ska jobba ikväll också. FIck välja själv från när, valde 18, vet inte med vem eller  så men det blir förhoppningsvis inga problem.

Frågan är när jag ska hinna göra min fadder?
 Jobbar imorgon också, o på fredag, o på lördag. Suger att jobba lördag kväll, kommer bli stressigt som fan. Ser fram emot en sjukt tidig kväll på fredag.

Nu ska jag skynda mig att duscha, göra käk o förhoppningsvis skriva några rader till på fadderarbetet.


Vi fikade med Hanna, Frida o Johanna idag. Antalet krogrundor på senaste tiden kom upp. Visst har det varit en del, men jag känner mig faktiskt värd det efter allt jobb på den sista tiden. Vill utnyttja tiden jag inte jobbar/pluggar till något kul. O då har det blivit så. Även om jag tänker ta det lite lugnare framöver..


So long!


"- Men det är vi och dom som säljer... O vi har ungefär 60-talet biljetter kvar, o jag skulle tänka mig att dom ligger på samma.. Ungefär 60 biljetter...
- Och det är dom biljetterna som finns kvar?
- Jaa, jag kan tänka mig att det är 80 biljetter kvar sammanlagt kanske.."

Bright grabben, väldigt bright..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback