Love today

Det är mkt som alltid skulle kunna var bättre, skolan håller på att sakta ta livet av mig, om mamma visste vad jag åt skulle hon lägga in mig på sjukhus för att återställa hälften av kroppens näringsbehov, tiden räcker inte riktigt itll o visst är det skönt att kanske inte alltid stressa från jobbet för att hinna ut på annat.

Men när sjutton ska man leva om inte nu? Jag älskar att vi har små skador på vårt tankesystem ibland, jag älskar att kunna tänka bort vissa saker helt.

Jag är trots diverse smågrejer otroligt nöjd med mitt liv just nu, även fast mkt går emot mig. Jag har det hur bra som helst! Snart ska jag o Sixten åka o hämta upp Sara, disken får vänta till imorgon. Sen blir det "matte hela kvällen, vi pluggar så bra tillsammans"!

image265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback