Mobilfjantar

Jag har två stycken mobilfjantar i min soffa. De sitter o jämför, analyserar o fnittrar ang sms. Mitt sms-liv har varit lite dött den senaste tiden. Därför är jag inte lika involverad i deras diskussion.

Jag har istället fixat över pengar för imorgon, blir Stockholm. Dock ingen middag med klassen eftersom att vi måste hem o skriva ett arbete. Först förbi jobbet för att hämta Saras dator som jag lyckades glömma där.
Behöver jag säga att jag r jättepopulär här hemma nu?


Ska lägga mig tidigt. Med mobilfjantarna. Over and out!


(Var slagsmål på jobbet idag förresten, jättespännande! Polisen kom o de var riktig fight. Coolt.. haha)

Kommentarer
Postat av: OKQ8

hey! jag är en av mobilnördarna!! gosh, här sitter du och bloggar utan mitt medvetande :P
jaja jag får väl ta de, men jag fick ju trots allt inte vara med att analysera förut :P när ska vi pricka in killar samtidigt, alla på en gång?
Over and Out kom hem från OK snaaaaart, vil ha min jalla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback