Patetiskt

Jag har blivit helt beroende av min kalender. Jag brukar annars ha koll på allt som händer runt både mig själv och mina närmaste i huvet. Men inte nu. Har antingen fått sämre organisations förmåga eller mer att hålla reda på. Troligtvis de senare.

Otroligt irriterande att jag glömde kalendern på jobbet igår iallafall. Ska tillbaka dit imorgon men jag känner mig verkligen lost utan den så jag funderar på att gå dit senare i eftermiddag/kväll o hämta den...

Är hemma från skolan idag, helt slut, tror jag har feber o inte känt mig bra på länge så ja tänker bara ta de lugnt o lulla runt i morgonrocken idag. Försöka se till att plugga lite svenska också. Kommer köra det betyget i botten annars, o svenskan är det enda jag verkligen intalat mig att jag ska ha mvg igenom alla kurser på....


Ska försöka städa undan lite här också. Varit mkt på sista tiden. Känns inte som att jag varit hemma knappt nånting alls på jättelänge. Vaknar, sitter vid datorn en stund innan jag lägger mig o sover är typ det enda jag gjort här den senaste tiden.


Nu ska ja se till att någonting händer... Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback