Siepen

Gårdagskvällen var mkt trevlig! Tog ett tag att komma igång, men när jag väl gjorde det höll jag en jämn nivå hela kvällen, det var mkt folk och Peter Siepen var där o spelade musik.
Pratade igenom torsdagkvällen/fredagsmorgonen med Sebbe.. Fyllesms måste vara det roligaste som finns. Jag antar att jag är rätt bra på sånt.

Blev en hamburgare på grillen som vanligt. Snubbe, modell "för full" stod o trodde att han hade en chans, mest hela kvällen. Inkl på grillen. Fick brottas rätt bra både vid baren o i kön för att hans händer inte skulle vara överallt och lite till..


Men som sagt, i det hela en lyckad kväll, alltid lika skönt att kunna gå hem från krogen, slippa tänka på skjuts/efterfest/taxi etc, händer inte för ofta. 

image266
Enligt Sara var han dryg, han vägrade spela låten jag önskade o kom själv fram till oss o greppade kameran för detta foto. Egot, mannen, myten? Skjortan var förövrigt ruskigt ful.



Kommentarer
Postat av: jonna

haha, jag säger ju det, vilken jävla diva! har jennifer ändrat uppfattning är min fråga?

Postat av: Hellen

Hahah, jag tycker han var aaaskön!

2007-11-15 @ 14:20:04
URL: http://hellenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback