Söndag...eviga söndag

Har varit en full helg igen. I dubbel betydelse.

Åkte efter mkt stök in till E-tuna i fredags för att fira Ojeda och Pontus som kommit in på Lotus. Killarna var riktigt glada över det and so were we. Hade en ok kväll, varit roligare men att 3 tjejer, alla över 175 cm blir jagade genom halva stan av en liten dvärg med spagetti armar måste sett ganska roligt ut ur någon annans ögon.
Sebbe kom o hämtade oss, räddningen den natten, otroligt skönt att komma hem o slippa ta en tidig buss...

Igår jobbade jag kväll, skulle inte gå ut men tjejerna hade börjat gjort sig iordning o jag var inte jättesvårt övertalad att följa med ut. Hamnade på BK, inte mkt folk men det tog sig i slutet. Träffade Linn från min gamla klass i Mörsil, på BK i Snäs av alla ställen! Helt sjukt, världen är verkligen liten.

Blev ett besök på grillen efter att gått runt halva stan i jakt på en bankomat, sen kom vi hem o trängdes på 40 cm var att sova på. Nu börjar jag jobba om mindre än 3 timmar, tvättar otroligt mkt kläder o känner inte alls för att ens lämna lägenheten..Men men..

Snart är det måndag, då ska de firas att det snart är lillördag. 


Jag SÅ inte pepp att jobba... Usch..




"- Nu går jag o raggar upp en pygmée!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback