Sönderstress

Det är mkt att göra nu. Sjukt mkt i skolan, jobbar jämt känns det som o jag hinner inte hålla ordning här hemma. Dags att börja slow down a bit kanske.

Tjejerna peppar för helgen, jag är inte pepp alls. Känner för att ligga hemma. Fixat så att vi står på listan vid inträdet nu iallafall så att vi kan komma senare. Slutar 22,15. En timme senare borde vi vara inne. Need something new... Nya saker att tänka på. Vill mest bort några dagar överhuvudtaget.
Min ordinarie tillflyktsort funkar ju dock inte längre ens den, kaos där uppe, orkar inte ens engagera mig i vad som händer. Än mindre vill jag åka upp o bli en större del av det än jag redan är.
Så jag har ingen aning om vart jag skulle ta vägen.

Hoppas verkligen på Saras stuga under lovet, vore guld. En bil, vi o en stuga. Bara chilla.. Det behöver jag.
Nu ska jag lägga mig så att jag faktiskt kanske kan ta mig upp imorgon.

Over and out..


"Ett gäng barkbåtar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback