Blä

Jag är inte rätt för fem öre nu känner jag. Bränner pengar som jag vore gjord av dom, alldels för stor del av lönen är redan borta. 22 timmar efter att den anlände. Imorgon försvinner ännu mera då vi ska ut.

Är pepp på det, trots många frågetecken. Borde nu ägna mig åt studier istället för att sitta här men jag börjar bli katastrofalt förkyld o känner inte för nånting.

Är skoltrött redan. Bäst att inse det så att man kan ta sig ur det på bästa sätt? Vilket är vad?
Troligtvis inte att jobba massor o dricka ner sig flera gånger i veckan. Men när ska man leva om inte nu?
Har resonerat så den senaste tiden. Förkyld blir man när man är gammal också, 18 blir man inte igen när man fyllt 45.


So long

"Jag har så mkt konstiga saker i munnen ändå.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback