Burn it up

Vi gjorde något vi inte brukar igår. Vi gick in nyktra på krogen. Fick, pga att jag inte ens tittat upp tågen fick vi sitta på stationen i en timme extra o åkte in till Etuna för att testa om vi kom in på 20 ist för Bks 19.
Gick bra o vi hade en riktigt rolig kväll. Mitt nya, eller, fortsatta motto inne på krogen är "fram med kortet, tjupp tjupp".
Alltid lika intressant att studera kontoutrdagen... Men jag anser mig ha skött mig rätt bra, med tanke på 3 utgångar senaste veckan så är det inte farligt ändå. O eftersom att jag igår höll på vissa principer dessutom så kan jag ta att det gick lite mera pengar.

Blev en taxi hem, vilket jag precis insåg innebär att pengarna jag har kvar från studiebidraget kommer gå till Sara eftersom att hon betalade den inatt..
Vaknade för en timme sen, nu blir det städning för mig o Jenn, senare en liten "vakna upp-promenad" ner till le train.  "billeeett". Haha


Inga bilder tyvärr, kameran dog, hittar kanske Jenn i vimmlet senare, fotografen tyckte väl inte att jag var snygg enough igår.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback