Dags att rensa?

Jag håller på att städa lite, skulle hämta en grej i min väska o inser då hur sjukt mkt saker som går ner som jag inte ens tänker på att jag har med mig varje dag..Eller?

- Tandborste
- Minitandkräm (mkt behändig bagsize!)
- Nailcare penna
- 2 st mp3 batterier
- 2 st plackers
- Minitandtråd
- 2 st småförpackningar makeup remover
- 2 st ballonger
- 3 st armband
- Hårklämma
- Hårsnodd
- Halsband
- Mobilladdare
- Tändare
- Tom vattenflaska
- 1 par solarieögon
- 1 plåster
- Läppsalva
- 1 klocka
- Bagsize hårspray
- Kalender
- 2 pennor
- 1 par örhängen
- 1 linne
- 1 sjal

+ mobil, nycklar, solglasögon & mp3 varje gång jag går ut... Men dessa hamnar på hatthyllan varje gång jag kommer in...

Behövs tilläggas att väskan är jättepåsig o ser helt tom ut... Lite för stor o dags att rensa lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback