Död

Jag är otroligt trött. Pallrade mig ner till engelskan idag enbart för att Sara skulle stycka mig om hon utan att blivit informerad märkte att både ja o jenn var hemma. Så jag gör mig iordning, känner mig som ett mähä o kommer till skolan precis i tid, upptäcker att Sara inte är där.

Genomled engelska lektionen, fick verkligen rusha upp till jobbet sen o där flöt timmarna på ganska fort. Han inte äta någon lunch vilket gjorde att jag utsvulten fixade käk när ja väl kom hem. Orienterade mig genom finninge tillbaka. Haha.

Är vilket fall dödstrött nu, insåg att jag har tvättstugan ikväll också vilket ja inte alls känner för men blir tvungen att anpassa mig efter. Borde städa också. O plugga. Blev så mkt helt plötsligt.

facebook är beroendeframkallande, sån nerd jag har blivit. Men jag tröstar mig med att stora delar av den resterande världen är ganska nördiga dom också..


Nu måste ja samla ihop krafterna o dra mig neråt tvättstugan... Gah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback