Fresh

Jag skulle behöva duscha för tillfället men känner mig ändå grymt fräsch. Köpte nämligen en ny ansiktskräm idag vilket visade sig vara ett mkt bra köp! Jisses vad nöjd jag är!

När jag satt o väntande hos frisören idag fick jag ett mkt trevlig samtal från min blivande chef. Han hade tydligen ringt snabbt till Lilly o frågat hur jag skött mig i somras o hon hade tydligen snackat jättemkt positivt så hans "så nu har jag höga förväntningar på dig!" fick mig nästan rädd. Men det ska nog gå bra.
Hoppas att jag får jobba så mkt som möjligt, vore hur bra som helst!

Sitter nu o lyssnar på en gammal klassisk skiva, GES, ibland älskar jag bara svensk gubbpop. Haha.
Har även suttit o spanat på olika alternativ på hyrbil, är grymt pepp på att köra en weekend till Gbg/Lund/Köpenhamn men det känns förtillfället som att jag är den enda i vår lilla koloni som är det. Billig sprit i Danmark eller snygga killar i Gbg funkar inte som lockbete så jag vet inte vad jag ska ta till här näst.

Jag vill ragga rätt på en bil, nu! Både för längre trip men även kortare inhandlingar. Veckans projekt efter att försöka ordna en pygméeträff i helgen samt anordna delikat middag, helst samma dag.

Återkommer om hur det artar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback