Full rulle

Jag försov mig imorse, snackade med Sarch i telefonen alldeles för länge inatt. Så 15 min innan vi börjar tittar jag på klockan o inser att något inte stämmer. Fixade mig ändå snabbt o vandrade ner till skolan, slängde med brillor, vädret såg ju bra ut o tog min enorma fullproppade väska under armen. 5 min senare öser regnet ner. Hade jag med mig paraply? Nej. Kom solglasögonen till användning? Absolut nej.

Lång o seg eftermiddag, slutade lite tidigare från juridiken, så jag hann springa o köpa lite frukt o en Jalla som middag innan jag började jobbet 17. Fullt ös direkt som sagt, första riktga passet idag, kändes bra. Tiden gick segt dock. Kom o håll mig sällskap imorgon kväll?


Imorgon ska jag sova. Riktigt länge. Försöka springa ska ja göra också. Fixa allt för kvällen o jobba 17-22,15. Rusha ner till Ojeda, sminka o byta om o vara inne på Walles en timme senare. Dessutom kommer jag nog (på hennes egen order) bli osams med Sarch imorgon, men det är klart jag ställer upp babe ;)

Nu blir det some television, tjing tjing!


"Han hade inte förväntat sig att hon skulle vara så...djup.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback