Full vecka?



Vi raggar för tillfället skjuts hem från Etuna inatt som desperata ekorrar letar efter kottar till vintern.

Jag har troligtvis feber, är jättesnuvig o inte spec pigg alls. Men pepp som sjutton o redo att börja ordna för att försöka lyckas med den här kvällen..Sara är pepp som få också. Tillsammans löser vi nog detta med Jenn, Tany o ev några andra tjejer från klassen.

Provet gick över förväntan med tanke på att jag inte pluggat mer än 5 min (o det är då ingen som helst överdrift..) o jag vandrade sedan hemmåt efter lite käk o spontanshoppade leggins i Präntarn.


Nu ska jag röja upp lite här, fixa mina naglar o hoppas på att någon vänlig själ vill stå med sin bil utanför Harrys runt 2 inatt. Annars blir det nog jag, Sarch o en mindre genomtänkt plan B.

Men, vi har gjort galna grejer förut. Varför sluta nu?

Är helt röd o glansig i ögonen redan innan jag börjat dricka, partytrick värre! Bäst att hålla sig borta från vimmelbilder om vi kommer iväg.

På fredag blir det jobb sen Walles, lördag Etuna. Fullt upp som sagt. Imorgon ska jag samla mig o plugga lite. För första gången den här terminen... Nästa vecka ska jag bli seriös igen. Eller mer seriös iallafall.
TIlls dess ska jag inte tänka spec mkt alls. Spec inte vad ja lägger pengarna på...



image257


"Jag såg ut som Hej kom o hjälp mig....Men ingen kom..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback