Gårdagskvällen

image258

Mkt lyckad kväll igår! Alla utom jag o Sara bangade, har inte hindrat oss förut så vi började pumpa musiken, sminka oss fräscha o tog ett lagom sent tåg in till Eskilstuna.

Hade en kul kväll, lite för kul om man tittar på dagens kontoutdrag. Fick en smärre chock när jag såg det idag. Men, det var det värt! Mitt hår förstördes dock helt på väg till tåget, men inte mkt att göra.
Sara gjorde en snygg vurpa i mina skor, jag skickade alldeles för mkt sms som vanligt o avslutade kvällen med en kärleksförklaring till min bror. Men hellre det till honom än någon annan som faktiskt inte förtjänar det.

Gick mkt bättre än jag trodde att komma upp till svenskan också, det gick inte fort att gå ner, men vi piggnade på oss bra. Nu ska jag försöka ta tag i mina studier.




"- Jag ääälskar min bror!.............han är sååå braaa!............Pääär heter han!"


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Wow! - Du er jo vildt aktiv som blogger.. Jeg skal godt nok bruge lang tid på at forstå hvad du skriver; men bare den rene aktivitet fra din side er imponerende... Sweden 12 points.

2007-09-28 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback