Inköp

Mina troligtvis mest använda ord de senaste månaderna är
"Det ska jag köpa...när jag får lön!"

Problemet är att jag väldigt snabbt glömde bort alla dessa saker o sedan ännu snabbare bränder alla pengar.
Så nu tänker jag göra en lista för min egen påminnelse då jag den 25e kommer tycka att jag är stenrik igen.
Nej Malin, så är inte fallet. Om det anses rikt efter dessa inköp får hur mkt som helst gå till andra saker. Utgångar tex.

- Ett par sneakers, snygga vardagsskor som funkar både i skolan o på jobbet. Insett att mina stövlar inte matchar jobbyxorna...

- Plattång, visst att Jenn tycker om mig. Men inte såå mkt..

- Jeans, trillräckligt långa...Behov

 - Micro, saknar popkornen

- Bärbar lur, snart dags att byta den sönderdragna sladden ändå...


Så..nu finns inga undanflykter...Hoppas jag hänvisar mig själv hit sen också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback