Känn pepp

Jag är otroligt festsugen. Känner pepp. Känns dessutom som att det är fredag imorgon, vilket tyvärr är fel.
Skulle ha åkt med Sarch till etuna o gått ut ikväll men hennes chef hade andra planer för henne tyvärr. Själv sitter jah här nu, det sprätter i kroppen o jag känner för att dansa hela natten.

Känner för att lägga mig i solariet o dunka musik, gärna halvtönt låtarna som går att vicka lite extra på fötterna till, sedan gå förbi o handla något snabbt till käk, komma upp till mig, duscha o börja göra sig irdning för en helkväll tillsammans samtidigt som volymen till musiken skruvas upp.

Men ack, en dag kvar innan helgen är här, blir nog kvar i Snäs i helgen som det ser ut, med det blir bra det också. Imorgon ska vi prova studentmössor. Shiet! Tiden får fort, galet fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback