New job

image254

Jag trodde att jag satt min fot på okq8 för sista gången i somras innan jag åkte ner. För en rätt lång tid iallafall. Inte ens en månad senare är jag tillbaka, nu här i Snäs.

Var ute i väldigt god tid imorse, kände mig ringrostig men sedan flöt allt på. Känns bra att börja jobba o fick dessutom en ny tid direkt nu utöver intro-tiderna.

Blev bråttom till matten efter jobbet, förstår fortfarande ingenting. Firade det med att fika på Aroom med Ida o Sarch efteråt. Fördrev timmar med att prata gamla ex, planera roadtrips o kommande helger. Mkt trevligt.

Nu är jag hemma, borde sätta mig med matten en stund. T-bear pushade mig verkligen idag. Jag kommer aldrig fixa kursen om ja inte anstränger mig. Vilket jag inte gör för tillfället. Ja o tjejerna ska starta en studiecirkel.


Men, det finns ju så mkt annat man kan göra... Borde kanske ut o springa lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback