Seg söndag

Dagen har tillbringats nästan till fullo i sängen eller soffan. Klockan är nu 19 o jag har inte gjort någonting alls förutom att läst. Dock har det varit skönt, boken var spännande o är nu slut så det känns ändå som en väl disponerad söndag.

Efter en bild i fredags börjar jag fundera på att fixa hel lugg istället för den halvdanna jag fick i måndags då jag klippte mig. Går att leka med den jag har men skulle nog vara snyggare om man klippte till den lite till... vet inte om jag skulle orka med håret i ögonen på heltid bara..


image253
Fixa riktig lugg?


Kvällen ska ägnas åt fortsatt slappande, film senare & tidig läggdags. Första dagen på nya jobbet imorgon. Får inte försova mig! O jag har ingen aning om hur lång tid det tar att gå dit... Tåls att fundera på.
Nu blir det duschen o käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback