Soco Amaretto

Jag uppskattar verkligen folket i min omgivning. Jag har världens bästa människor runt mig, både på nära håll o alldeles för långt bort.


Jag älskar att kunna få vara spontan, det finns inget bättre. Det finns o andra sidan inget värre än att bli superhypad över en askalas idé o sedan falla som en pannkaka om den inte blir av. Men loppet för imorgon är inte kört än. Jag är sjukt på, "o våra problem är så pass små att dom knappt räknas som problem, så följ med!".

Jag har påpekat att jag saknar massor de senaste dagarna men inser ändå att jag har det viktigaste.
O jag är så himla glad för det :)


Imorgon firar vi att det bara är 3 dagar kvar till lördag, eller 2 dagar kvar till fredag, eller vad som helst annat som är värt att fira. Eller hur?





"So we can stay like this forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback