Taxi Haribs

Jag kom hem från skolan  för nån timme sen. Slockande på en gång i sängen, tur att jag ställde klockan. Nu fryser jag, är jättetrött o känner mig verkligen jättepepp på att jobba. Not..

Helt slut verkligen. Inte gjort juridiken heller. Eller engelskan. Eller börjat plugga till något av mina 2 prov nästa vecka. Bara planerat de 2 utgångarna + shoppingrundan för att fira lönen. Missprioritering?

Imorgon går taxi Haribs mot le Stockholmo. Finally köra lite igen :P Sara o Jenn som inte har något vettigt schema slutar 12 resp 14... Själv kommer ja till Nykvarn runt 18 då ja äntligen slutat o matchat tåg. Har blivit lovad rykande het middag för att klara av den långa färden i bilen innan dess...

Nu ska jag ta något uppåttjack. Kan bli en kul kväll at le work annars.


Glöm inte skivan Sarch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback